BG / EN / ES
ехооо - споделете с насразширено търсенеВашите данниfenk - рекламанаши приятели
ехооо - споделете с нас
sidepanel
sidepanel
11:24, Четвъртък
24 Юли 2014г.

EXOOO -> Секс/ИнтимностОтговори по темата

Ескапел ?

ImperA|жена|25-35|семейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пон Фев 04, 2008 6:50 pm

Ескапел ?

Предварително се извинявам , ако темата е обсъждана преди . Въпросът е в това , че за първи път ми се наложи да използвам Ескапел . Който има повече опит да помага ! Няколко дни след употребата на спешното хапче получих леко кървене . Кога е нормално да настъпи цикъла ? На датата или тома междинно кървене се брои за цикъл Question



lira|Жена|25-35|несемейна|paradise city
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пон Фев 04, 2008 11:03 pm

здравей,

в зависимост от това,кога е трябвало да настъпи нормално този месец меструацията ти,това прокървяване може да се счете за такава или пък да е просто реакция на организма за в момента и цикълът ти да си започне на точната дата.Самият препарат малко или много води до пренастройка на организма и е възможно това да продължи дори 1-2 месеца.Не се притеснявай,това е в рамките на допустимото и се дължи на действието на самото лекарство.



ImperA|жена|25-35|семейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Вто Фев 05, 2008 2:40 pm

Благодаря , ами аз тогава да продължавам да чакам , понеже датата мина ... или съм в ония малките проценти , дето не дават гаранции Smile))))



lira|Жена|25-35|несемейна|paradise city
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Вто Фев 05, 2008 3:02 pm

ако се притесняваш направи си тест,но вероятността да си бременна е наистина нищожна.



CLaRitY|??|18-25|????????/??|????
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Сря Фев 06, 2008 2:10 pm

Здравй! Аз не съм взимала ескапел,но ми се наложи да пия постинор дуо и доколкото съм запозната постинор вече не се произвежда и е заместен от ескапел.Фирмата произведител е една и съща и хапчетата са едни и същи с тази разлика в имената и цената.
Също така до колкото знам ескапел е едно хапче ,а постинор бяха две и се взимаха в интервал от 12 часа.Когато го изпих точно след около 2 дни получих очакваното кръвотечение,за което пише на опаковката на постинор, което няма нищо общо с менструалния цикъл.Имах много въпроси си, чудих се това кървене измества ли менструацията ми и кога да очаквам следващат.Незнаех да броя дните от това кервене до следващата или да я чакам на датата на която по принцип ми идва и отидох на гинеколог.Там ми обясниха ,че това кървене което се получава след няколко дни не винаги е нужно да се появи.Казаха ми ,че тези хапчета се взимат при извънредно спешни случаи и че са изключително вредни за организма на човек и ме посъвтваха да избягвам честата им употреба.А на въпроса ми кога ще ми дойде намаха точе отговор.Казаха ми да го чакам около датата на която по принцип ми идва,но не даваха никакви гаранции.Казаха ми ,че може да ми подрани ,може да ми закаснее ,а може дори и да ми прескочи този месец.Слава Богу всичко мина и ми дойде с два ,три дни закъснение.Сега нямам пробелми ,не ми прескача ,но това което преживях емоционално на никой не го пожелавам.Това са най-отвратитлните хапчета ,но понякога найстина се налага употребата им.Може би всичко което написах вече ти е ясно и си запозната с нещата ,но все пак се надявам да съм ти помогнала с нещо.Успех! Smile



ImperA|жена|25-35|семейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Сря Фев 06, 2008 10:20 pm

Ох,абсолютно това изживявам аз в момента. Sad
И на мен никой не можа да ми даде категорично обяснение.За съжаление още чакам...
Ескапел е спешно хапче , едно е в опаковката и струва около 25 до 30 лева , в зависимост от коя аптека /понеже цените варират в различните такива/.Държа да отбележа , че хапчето има редица предимства , понеже може да се приеме до 3 дни след акт без предпазни средства или ,както на мен ми се случи - скъсан презерватив .При мен поне нямаше никакви странични ефекти , никакво гадене или нещо подобно .Малка забележка : в упътването пишеше , че гаранцията е около 85%, което по моите критерии не е задоволително , но нямаме избор понякога .
Когато видя при мен какъв резултат има , ще го напиша тук и се надявам тази информация да е в помощ на други в това положение . Idea



tatiana|жена|25-35||Албърта
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Нед Фев 10, 2008 5:05 pm

impera ако цикъла е трябвало да дойде на 18 например а ти си правила секс да кажем на 13 и се е случила същата ситуация каквато я описваш дори и да ползваш ескапел или постинор или каквото и да е не съм много убедена дали ще подейства. незнам дали 1до 2 седмици преди да ти дойде цикъла не чувстваш напрежение в гърдите, ядете ти се повече( а някой пък нямат апетит), настроението ти е променливо и така нататък това е сигнала че скоро скоро неоплодената яйцеклетка ще се отдели и цикъла ще ти дойде. Rolling Eyes тези няколко дни в които наближава този процес трябва да си много внимателна, ако желаеш да се предпазиш от бременност. Embarassed несикам да изразявам мнение за ова как са при теб нещата, но искерно се надвам всичко да е наред.успех.. Shocked Smile



ImperA|жена|25-35|семейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Вто Фев 19, 2008 1:16 am

Значи на мен ми се наложи да ползвам Ескапел на третия ден след приключването на цикъла ми .Няколко дни след това получих кървене.По-късно направих тест,който беше отрицателен.Следващият ми цикъл дойде точно на датата на кървенето получено от хапчето .Дано тази информация да е била полезна на други жени , поне да не треперят като мен почти цял месец. Exclamation



samotnata_x|жена|18-25|undefined|?????
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Сря Фев 20, 2008 11:49 am

:)

как да ви кажа... всяка жена преживява това ... нормално е просто сспри и си кажи че каквото и да става не можеш да го промениш... Ти си направила каквото можеше и каквото зависи от теб сега прост осе успокой времето ще покаже какво ще стане но азне вярвам да има нищо ... просто се отпусни, защото това ъщо е причина дори да не ти дойде. а бременност може да се установи след 20-25
ден след "фала". др начин е кръвен тест аз още имам синьо от него всичко ще е наред...Спокойно ()



*Desitta*|жена|18-25|несемейна|
emate профил|лично съобщение

Пуснато на: Пет Фев 22, 2008 4:55 pm

eskapel


Здравейте!
Казвам се Десислава и съм на 20год.
Искам и аз да изразя мнение по темата за хапчето ескапел.
През ноември 2007 след полов контакт с приятеля ми се наложи и аз да взема въпросното хапче.Приех го 24 часа по-късно след акта и за мен всичко беше наред.Случвало ми се е само веднъж преди това,но тогава още беше пустинор и нямах никакви проблеми.Нито бях бременна,нито нещо се измени при менструалния ми цикъл.
Но с ескапел беше по-различно.5 дни след като го приех получих смущения при цикъла ми.Дойде ми 2 седмици по-рано и продължи 4 дни.След приключването му,една седмица по-късно пак ми дойде.Доста се притесних и отидох да се консултирам с гинеколог.И точно той ми съобщи новината-бях бременна...А кръвотечението беше в резултат от действието на ескапел.Той ми каза,че има възможност плода да е увреден заради тези течения...
И така,животът за мен се промени,аз се промених...
Не мога да си обесня как след приема на хапче,което е с 90% гаранция за успех,ако мога така да го нарека,ми се случи това.Няма нищо лошо в това човек да си има дете,да го дарява с любов и т.н.,но според мен за всичко си има време,място и хора.
Явно аз съм от тези 10-15% случаи,в които ескапел не действа.Но със сигурност втори път на него доверие няма да имам.




Иди на страница 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Следваща

 
 
НАПРАВЕТЕ ЕХООО СТАРТОВА
ГЛАСУВАЙТЕ И ДНЕС ЗА НАС
СТАРАТА ВЕРСИЯ НА ЕХООО
ВХОД

В СЛУЧАЙ НА ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА, МОЖЕТЕ ДА Я ВЪЗСТАНОВИТЕ ОТ ТУК. А АКО НЕ СТЕ РЕГИСТРИРАН/А, НАПРАВЕТЕ ГО ТУК.
ГОРЕЩИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
ПОСЕТЕТЕ
СПИСАНИЕ ЗА МЪЖКА МОДА И ЛАЙФСТАЙЛ
КЛЮКИ, СЕКС, ПИКАНТНО
ГОРЕЩИ СНИМКИ, ГОРЕЩИ НОВИНИ
СЪНОВНИК, ХОРОСКОП, ГАДАЕНЕ
СВАТБЕН ПОРТАЛ
ВСИЧКО ЗА ВАРНЕНСКИТЕ БЕБЕТА
ОРЕШАКА-СГЛОБЯЕМИ ДЪРВЕНИ КЪЩИ
ARTDEVISER - webdesign | internet solutions | multimedia